Bursdagsfeiring på Stabekk videregående skoles 100 årsdag

Det ble en fantastisk og historisk 100 årsfeiring i skolegården fredag 1. september. Nåværende og tidligere elever, nåværende og tidligere lærere, ansatte, fylkesråd for utdanning og kompetanse i Viken, ordføreren i Bærum, ja til og med været var med oss på denne solskinnsdagen i Stabekk videregående skoles historie.

Hvilken dag, hvilken fest det ble for vår skole som fyller 100 år i år. Under feiringen fikk vi høre om skolen før og nå i et show ledet av Mia i 2STE og Max i 3STA. På programmet stod både taler, intervjuer i talk-show stil og flotte musikalske innslag. Det ble servert pølser og bursdagskake til alle. Til slutt runget bursdagssangen over skolegården. Bildene taler for seg. Gratulerer med dagen kjære Stabekk.  Vi er veldig glade i den fine, gamle skolen vår.